Interviu su The Konjac Sponge įkurėja Michele Riley

Vos pristačius Top Beauty naujieną – The Konjac Sponge kempinėles – pradėjo plūsti klausimai: kas tai per produktas, kur pagamintas, kuo skiriasi nuo analogų (dupe). Šiandieną pristatome interviu su The Konjac Sponge įkurėja Michele Riley.

 

konjac

 

Kada įsteigta „The Konjac Sponge Co.“? 2011 m.
Kokia jūsų istorija? Aš dirbau su ekologiškais ir natūraliais kūdikių produktais. Daug metų pardavinėjau savo firminius produktus kitoms kūdikių prekių įmonėms jau nuo 1988 m., kai apie „žalius“ ir ekologiškus produktus Jungtinėje Karalystėje dar niekas nebuvo girdėjęs.
Kiek apytiksliai kempinėlių pagaminta nuo įmonės įkūrimo? Pernelyg daug tūkstančių, kuriuos suskaičiuoti užtruktų pernelyg daug laiko! Konteineryje telpa apie 80 000 kempinėlių, o šiuo metu pagaminame po konteinerį per mėnesį, tai paskaičiuokite jūs. Žinoma, iš pradžių pagamindavome daug mažiau. Gamyba plečiasi kiekvieną mėnesį.
Kur įsikūrusi jūsų gamykla? Ir kodėl? Pietų Korėjoje, kur gauname geriausią žaliavą. Ten įrengėme savo infrastruktūrą ir džiaugiamės puikia darbo vieta.
Keliose šalyse prekiaujama jūsų kempinėlėmis? Kai skaičiavome paskutinį kartą – 52-ose.
Su kokiais iššūkiais susiduriate dabar? Mes nuolat plečiamės, todėl turbūt didžiausias iššūkis – rasti tinkamų darbuotojų ir parduotuvių, kuriose būtų prekiaujama kempinėlėmis. Kiekvieną dieną gauname mažiausiai penkių parduotuvių iš viso pasaulio prašymus. Tačiau savo produktais leidžiame prekiauti tik toms parduotuvėms, kurias laikome tinkamomis.
Kokius sertifikatus turite? Didžiuojamės turėdami veganiškos produkcijos ir etiško elgesio su gyvūnais registracijos sertifikatus.

Dėl kokių priežasčių įkūrėte „The Konjac Sponge Co.“?
Mano pačios labai jautri oda, reaguojanti į beveik visą kosmetiką. Be to, norėjau ją prižiūrėti natūraliai, netepti ant odos cheminių priemonių. Todėl mane sužavėjo valančios kempinėlės idėja. Natūralią, iš leopardinio amorfofalo (konjac) pagamintą kempinėlę radau Japonijoje. Pritaikiau ją vakarams ir pateikiau negirdėtą produktą Europos rinkai. Dabar neapsiribojame tik Europa ir produkcijos sandėlių turime visame pasaulyje – Australijoje, Dubajuje, Rusijoje ir, žinoma, Skandinavijoje bei daugelyje kitų šalių. Jei iš savo įmonės nebūčiau išmokusi nieko kito, būčiau bent jau gavusi puikią geografijos pamoką!
Kokia buvo įmonės pradžia? Stulbinama! Pradėjau nuo nedidelio produkcijos kiekio ir penkių rūšių gaminių. Visas produkcijos atsargas pardaviau pačią pirmąją dieną Londono Natūralių ir ekologiškų produktų mugėje. Nuo tada nebesidairiau atgal. Kiekvieną uždirbtą pensą panaudojau gaminti daugiau kempinėlių, todėl gamybos apimtis vis augo. Dabar kartais stabteliu, apsidairau 6000 kv. m. sandėlyje, kuriame laikoma apie 40 rūšių kempinėlių, ir galvoju, kaip šitiek vietos užimantis dalykas galėjo prasidėti mano miegamajame vos prieš 4,5 metų.
Su kokiais didžiausiais iššūkiais susidūrėte pradžioje? Finansais, žinoma! Įkūrusi įmonę, rytais ir vakarais dirbdavau kituose darbuose. Tuo metu buvau vieniša mama su 13 metų dvyniais. Vienu metu rytais dirbdavau „Marks and Spencer“, grįždavau namo, dirbdavau prie „The Konjac Sponge Company“, o vakarais kartais dirbdavau teatruose su kostiumais. Dirbau sunkiai, bet buvo verta. Nebūčiau susitvarkiusi, jei neturėčiau tokių puikių santykių su vaikais. Laimei, tie laikai jau praėjo, tačiau niekada nieko nelaikysiu savaime suprantamu dalyku ir visuomet jausiu pagarbą pradžiai. Mano vaikai taip pat myli šį verslą. Vyriausioji dukra (25 metų) su vaikinu dabar taip pat visą dieną dirba įmonėje. Jaunesnioji dukra, kuriai dabar 18, dalį darbo dienos dirba su socialine žiniasklaida, taip pat rašo savo tinklaraštį apie grožį (taip, verslas ir ją sudomino grožio pasauliu!). Mano vaikai įmonėje išmoko labai daug, jaučia stiprią darbo etiką. Mes visi esame labai artimi ir tai iš tiesų šeimos verslas.

Kas jus skatina? AISTRA! Visuomet tikėjau, kad aistra yra sėkmės raktas. Versle nuolat vartoju šį žodį. Trumpai tariant, jaučiu aistrą savo gaminiams, nuoširdžiai jais tikiu, todėl man malonu juos pardavinėti. Tai ne kas kita, kaip tik noras dalintis tuo, kam išties jaučiu aistrą. Man patinka stebėti žmonių veidus, kai jie pirmą kartą paliečia konjac kempinėlę, arba kai džiaugiasi rezultatais. Man niekada neatsibos stebėti žmonių reakciją ir žavėjimąsi produktu.
Kodėl pavadinimas „The Konjac Sponge Co.“? Labai paprasta – augalas, iš kurio gaminama kempinėlė, vadinamas konjac, todėl įmonė – „Konjac Sponge Company Limited“.
Kokia yra įprasta jūsų diena? Kiekviena diena skirtinga, išskyrus tai, kad prasideda anksti (6.00), o baigiasi vėlai – retai kada nueinu miegoti anksčiau nei 23.30. Laimei, dabar turiu puikius darbuotojus, kurie prižiūri biurą, kol lankau klientus ar gamyklą kitose šalyse. Įprastą dieną atsakinėju elektroninius laiškus, telefono skambučius, tvarkau atsargas ir pan. Tačiau labiausiai mėgstu keliauti, dalyvauti apdovanojimų renginiuose ir lankytis parduotuvėse. Šiuo metu neišeinu pasilinksminti tiek, kiek norėčiau, tačiau man labai svarbu, kad būčiau pasinėrusi į verslą. Galų gale, juk niekas taip gerai nežino mano produktų, kaip aš pati.
Ar turite patarimų verslininkams? (asmeninė istorija) Laikykitės krypties! Jei tikite savo produktu, tikėkite ir savimi. Neatsipalaiduokite, galvodami, kad darbas baigtas, nes jis niekuomet nesibaigia! Darysite klaidų, bet mokykitės iš jų ir nesustokite. Suvokite realybę, patys tvarkykite savo verslą ir nepameskite iš akių tikslo. Manau, kad mamoms, kurios nori imtis savo verslo, geriausia mokykla – vaikų auginimas! Tapusi mama, įgyjate visus reikalingus įgūdžius. Žongliruojate žmonėmis, laiku ir sprendžiate kiekvieną iškilusią krizę. Jokia mokykla ar universitetas neparuoš jūsų verslui taip, kaip motinystė. Iš motinystės išmokstate bendravimo su žmonėmis ir susitaikymo įgūdžių, paklausos, laiko planavimo, šalto proto išlaikymo, dirbti ilgas valandas, tvarkytis su pinigais ir dirbti kelis darbus vienu metu.
Kaip ir kitų sėkmingų prekės ženklų, rinkoje atsiranda pigių „The Konjac Sponge Co.“ kopijų. Kaip tobulinate produktą, kad jis ir toliau būtų sėkmingas? Tai paprasta. Pažiūrėkite į mūsų produktus ir tuos, kurie bando praslysti, pasinaudodami mūsų sėkme. Nuolat didiname produktų asortimentą ir pakuotę, esame rinkos novatoriai, nuolat kuriantys naujus produktus. Esame įmonė, sukūrusi Konjac kempinėlę vakarų pasauliui. Esame vienintelis prekės ženklas, paženklintas veganiškos produkcijos ir etiško elgesio su gyvūnais ženklais, laimėjęs daugybę apdovanojimų ir turintis ištikimų gerbėjų. Bet kas, palyginęs mūsų produktus su pigiomis kopijomis iš Kinijos, supras, kad tai ne toks pat produktas, ne tokia tekstūra. Niekas negali pakartoti mūsų unikalios patentuotos formulės. Pigios kiniškos kempinėlės neturi gerbėjų ir nesiūlo palaikymo pardavėjams ir klientams, kokį siūlome mes. Iki šiol esame laimėję apie 8 apdovanojimus ir, kiek žinome, netrukus turėtume gauti dar keletą.